Abril 2020 (La Voz de Galicia)
Ence y Kartogroup donaron 24 toneladas de material sanitario, producidos con celulosa de la fábrica de Lourizán, «a partir da madeira galega» y que «se poñerán a dispor de diversos hospitais públicos e centros de atención primaria da provincia de Pontevedra». La compañía recuerda que la pasta de papel donada é totalmente libre de cloro (TCF), puesto que la planta de Lourizán es una de las dos únicas de Europa que utiliza este procedimiento en su producción.
Leer más
La colaboración entre Ence y Kartogroup -firma que es productora de papel tisú- permitió proveer dos caminos de papel para uso sanitario e higiénico y secamanos a 44 centros de atención primaria y a los hospitales de Montecelo, Provincial y O Salnés. Ence destaca que «deste xeito ambas empresas colaboran na loita contra o coronavirus dada a importancia que nesta situación cobra garantir a subministración aos centros sanitraios de produtos celulósicos, especialmente de papel tisú, principal destino da celulosa de ence, necesario nas medidas hixiénicas para prever e combater ao COVID-19».
La compañía aseguró que esta donación de 24 toneladas de material sanitario es un ejemplo más del «compromiso coa contorna» como una «prioridade». Añade que «así o evidencia o plan social de Ence co que, ano tras ano, contribúe a mellorar a calidade de vida dos veciñosde Pontevedra. Accións como esta demostrar a firma aposta da empresa polas cidades e as persoas da contorna á biofábrica de Lourizán».
Menos